Velkommen til Oddersjaa-dagen 4. september!

Lørdag 4. september kl 11 - 14 er det klart for  Oddersjaa-dagen. Da skal hele klubben vise seg fram i området rundt Klubbhuset og rulleskiløypa på Kongsgård.

Vi inviterer barn, ungdom, familier og voksne til Oddersjaa-dagen der de skal få se hvilke flotte idretter vi driver med.Og få prøve seg i enkle løyper.

Det blir mulighet for å prøve rulleski for små og store, vi lager ei enkel og gøyal o-løype for ungene, ei familieløype, og hoppgruppa lager hoppmoro på en “tjukkas”

Vi serverer forfriskninger og litt å bite i. Ta med hele familien.

2021-08-26
Oddersjaa

For nå er tiden inne til å få fart på idretten igjen etter nedstenging og smittefrykt under koronaperioden.Og Oddersjaa har plass til flere utøvere både i langrenn, hopp og orientering

Denne lørdagen skal gruppene vise idrettene sine samtidig som unge og voksne skal få prøve seg i ei enkel o-løype, få litt hoppfølelse på en “tjukkas” eller i den lille bakken i Klappane og prøve seg på rulleski.

Langrennsgruppa stiller med rulleski og sko som barn og unge kan prøve seg på. Men ta med egen hjelm! Så blir det oppvisningsløp og en kjapp sprintkonkurranse.

O-gruppa lager ei enkel, merket løype for de aller yngste, og ei litt mer utfordrende familieløype der det gjelder å finne o-postene i nærområdet.

Mens Hoppgruppa stiller med en “tjukkas” som ungene kan hoppe på og inviterer deretter til hopping i den bittelille bakken i Klappane. Klubben stiller med hoppski, men også her er det greit å ha med egen hjelm.

Vi spanderer litt å bite i og forfriskninger og håper mange ønsker å komme.

Har dere spørsmål, ta kontakt med Tor Mjaaland på tlf 982 48 500.