Årsmøte 2019

I tilllegg til vanlige årsmøtesaker, pizza og god stemning ble det gitt en ekstra oppmerksomhet til enkeltpersoner som har oppnådd spesielt gode sportslige prestasjoner, eller som på annen måte har gjort en særlig god innsats for klubben.

2019-03-23
oe.kallhovd

rsm%F8te-2.jpg

Siri Økstad mottar en oppmerksomhet fra Frank Glad Balchen på vegne av seg selv, og mannen Per Torgersen den gode jobben de har gort, og fortsatt gjør for orienteringsgruppa.

rsm%F8te-3.jpg

Jan Helge Lislevand som på vegne av dattera Tuva mottok pris fra leder av langrennsgruppa, Per Rune Omfjord. Tuva har oppnådd mange flotte resultater denne sesongen, med sølv under jr. NM som høydepunkt. Tuva går på Hovden Skigymnas og hadde ikke anledning til å være til stede under årsmøtet.

rsm%F8te-4.jpg

Thomas Mollestad for sportslige prestasjoner denne sesongen med seier under Hovedlandsrennet, uoffisielt NM for 15 og 16 åringer, som høydepunkt.

rsm%F8te-5.jpg

Aud Ausland som har gjort, og fremdeles gjør en kjempejobb for langrennsgruppa gjennom styreverv og masse frivillig arbeid.

rsm%F8te-6.jpg

Trenerkoordinator for den yngste treningsgruppa, Janne Bjorvand, for den gode jobben ho gjør for de yngste langrennsløperne i klubben

rsm%F8te-7.jpg

Linne Ausland ble kåret til årets humørspreder, og ble takket for den gode stemningen hun sprer på trening

rsm%F8te-8.jpg

Trenerkoordinator for den eldste treningsgruppa og webansvarlig, Ole Endré Kallhovd

I tillegg til ble det gitt en oppmerksomhet til Tove Frikstad, Arild Jørgensen og Jarle Ausland for den gode jobben de har gjort som trenere i klubben. Disse var ikke til stede under årsmøtet.