Kom på Årsmøtet onsdag 21. mars!

Onsdag 21. mars kl 18.30 blir det årsmøte for Oddersjaa i Donnhuset. Denne gang med mer innhold enn vi er vant til. Det blir utdleing av priser, gaveoverrekkelse og litt å bite i.

2018-03-18
tormjaaland

Vi håper mange av klubbens medlemmer stiller opp på Årsmøtet onsdag 21. mars kl 18.30. Denne gang har vi lånt Donnhuset til årsmøtet i håp om at mange av klubbens medlemmer stiller opp. Vi har også mer innhold enn dere har vært vant til på årsmøtene i klubben.

Etter at vi forhåpentligvis kjapt har vært gjennom årsmøtesakene, blir det servering av kake, brus og kaffe, det blir utdeling av "Ildsjelpriser" og overrekkelse av gave til klubben. Nils Vidar har lovet å lage "Kahoot-Quiz (husk mobiltelefon), og vi skal hedre mannen som ga Oddersjaa en flott julegave.

Det blir også orientering om sommerens store arrangement, Kristiansand Skifestival.

Så møt opp på årsmøtet i Oddersjaa!