Nyheter

Lørdag er det klart for Bortelid Skifestival – turrennet med lavterskel, lavpris, mange løypevalg og boller og tolvøres. Med pengepremier til vinnere av langløypa under 25 år.

24.03.2022
- Tor Mjaaland

Koronaen har faktisk også ført til noe godt, flott og viktig: Nemlig ei ny turbok/turguide fra Oddersjaa der vi har besøkt høyeste fjelltopp i alle Agders 25 kommuner. Nå er boka klar, med flotte bilder, kart, veibeskrivelse GPS-koordinater og slt du trenger for å besøke alle Agder-toppene. «25 turer til topps på Agder» kommer også i digital utgave.

21.03.2022
- Tor Mjaaland

Det blir årsmøte i hovedklubben torsdag 24. mars kl. 18. Vi oppfordrer medlemmene til å komme.

10.03.2022
- Jo Vegard Aardal

Årsmøtet i orienteringsgruppa arrangeres mandag 14. mars kl. 18 på klubbhuset.

01.03.2022
- Jo Vegard Aardal

Stemningsrapport fra søndagens KM Sprint på Sandrip. Takk til alle store og små som var med å lage en fantastisk helg.

24.01.2022
- jovegard

Oddersjaa ønsker å være en raus klubb og gi flest mulig unge muligheten til å trene, konkurrere og reise til konkurranser rundt i landet. Klubben har derfor besluttet å øke støttebeløpene, også til de som ønsker å satse på skiidretten for å nå lengst mulig.

14.12.2021
- Oddersjaa

2021 har vært en fantastisk turorientering-sesong med rekorddeltakelse både lokalt og nasjonalt. Oddersjaa har hatt turorientering på Bortelid, i Bymarka i Kristiansand, på Odderøya, Bragdøya, Flekkerøya og i Furulunden i Mandal.

15.11.2021
- Oddersjaa

Oddersjaa SSK har turorientering på Bortelid med 25 poster, som kan tas både sommer og vinter. Nå kan du kjøpe kartet på nett og laste det ned selv. Postene står ute i ett år. Nytt opplegg starter hvert år, siste lørdag i Agder skolenes høstferie. Postene står ute til og med siste fredag i uke 40 året etter. Turorientering er en fin måte å oppleve Bortelid fra steder du kanskje enda ikke har vært på.

19.10.2021

Hei oddersjaaere

Nå er tiden inne for å bestille nytt klubbtøy. Denne gang har klubben besluttet å gi en rabatt på kr 400,- på jakke overtrekksdress. Gjelder for alle, unge og voksne, uansett hva slags jakke du bestiller.

16.10.2021
- Oddersjaa

Er du glad i å gå på ski? Er du født 2010 eller tidligere? Da bør du melde deg på jentesamlingen 30.- 31. oktober!

12.10.2021
- Oddersjaa

Lørdag 9.oktober skjer det! Da starter salget av Oddersjaas populære turorientering på Bortelid. Klubben selger tur-orienteringsopplegg på Bortelid Høstmarked som pleier å bli besøkt av flere tusen unge og voksne. Da trenger klubben din hjelp!

16.09.2021
- Tor Mjaaland

Nå tar Oddersjaa et krafttak etter langvarig pandemi og inviterer unge og voksne til Oddersjaa-dagen lørdag 4. september. Der skal folk få se og prøve seg i klubbens idrettstilbud.

04.09.2021
- FVN