Tor Mjåland 2020-09-14 07:39:02

Støtt opp om våre samarbeidspartnere!

Oddersjaa har lokale samarbeidspartnere som alle er svært viktige for driften av klubben. De bidrar med midler til Oddersjaa samtidig som Oddersjaa tilbyr profilering, skikurs, kurs i skipreparering og andre aktiviteter der klubben har kompetanse.Vi oppfordrer klubbens medlemmer til å benytte våre samarbeidspartnere!

Oddersjaa har følgende samarbeidspartnere:

Sparebanken Sør har vært en av våre hovedsamarbeidspartnere i mange år. En sterk lokal bank er viktig for klubben og medlemmene, og Sparebanken Sør har vært en raus samarbeidspartner. Banken har bidratt med midler til ungdomsarbeidet, til den daglige driften og til flere prosjekter som har kommet våre medlemmer og byens befolkning til gode. Oddersjaa har holdt kurs i skipreparering for ansatte i banken.

sparebanken%20s%F8r.jpg

G-Bil er den lokale Skoda-forhandleren som har biler godt tilpasset aktive Oddersjaa-medlemmer. G-Bil er en hovedsamarbeidspartner og har i tillegg til å bidra med midler til drift av klubben vært aktiv partner under Sørlandets Skifestival på Fiskebrygga. G-Bil har både elektriske biler, plug-in biler og biler med fossile motorer å tilby. Kontakt gjerne salgssjef Joacim Bjerke.

G-bil%20logo.jpg

Igland Garasjen i Grimstad er ledende garasjeprodusent i Norge og har gjort sørlandsbyen til Norges garasjeby nr 1. . Også Igland Garasjen har vært en sentral samarbeidspartner med Oddersjaa gjennom en lengre periode. Oddersjaa har gjennomført treningsopplegg for ansatte ved Igland garasjen som resulterte i at mange ansatte deltok i turrennet Hovden Tour. Vi oppfordrer klubbens medlemmer til å benytte Igland Garasjen når ny garasje skal bygges eller eksisterende fornyes. Kontaktperson er Dag Erik Heier eller Jan Kristian Benestad.

Igland%20garasjen.jpg

Intersport Skippergata og Oddersjaa har hatt et langvarig og godt samarbeid. Klubbens erfaring er at våre medlemmer får svært god service på høyt faglig nivå hos hyggelige ansatte. Intersport Skippergata er en viktig samarbeidspartner under Sørlandets Skifestival og stiller også opp på arrangementer med utstyr og kompetanse. Vi oppfordrer våre medlemmer og deres venner til å benytte Intersport Skippergata. Kontaktperson er Ole Petter Berglund.

intersport.jpg

National Oilwell Varco (NOV) er en av gigantene innen offshorebransjen. NOV har vært samarbeidspartner med Oddersjaa i flere år, og etter en liten pause ble samarbeidet gjenopptatt i 2020. Da Oddersjaa holdt kurs i skiteknikk for NOV-ansatte for noen år siden, møtte hele 90 norske og utenlandske NOV-ansatte frem.

NOV.jpg

Gumpens Auto Øst er den lokale forhandleren av Audi-biler. Vi samarbeider med Gumpens Auto Øst om profilering på det flotte skianlegget på Sandripheia som Oddersjaa har vært en pådriver til å få bygget ut og også bidratt med midler til. Gumpens Auto Øst forhandler Norges og Kristiansands mest solgte bil i 2020, Audi e-tron. Kontaktperson: Ole Jakob Stranden.

Blå Kors Kristiansand står for et stort arbeid i forhold til utsatte grupper i samfunnet. Aktiviteten har blitt stadig utvidet med nye prosjekter. Fra 2019 har Oddersjaa og Blå Kors inngått samarbeid. I første omgang deltar folk fra Blå Kors-prosjekter i Løypegruppas ukentlige arbeid med byens turløyper. Det planlegges flere samarbeidsprosjekter. Har du forslag til nye samarbeidspartnere, ta kontakt med klubbens leder Teddy Teisrud , 907 61642, eller daglig leder Tor Mjaaland, 98248500. Flere samarbeidspartnere gir klubbens flere ben å stå på!