Velkommen til ny høstsesong!

Vi håper alle har hatt en fin sommerferie og ønsker alle spreke Oddersjaaere velkommen til ny sesong

2020-08-14
Oddersja
Klubben følger koronaveilederen til Norges Skiforbund. Vi oppfordrer alle til å lese veilederen.

Det vil ikke være mer enn 20 løpere i hver gruppe. Utøvere kan ikke bytte gruppe før det har gått to dager.
  • Alle som møter på trening må være friske
  • Vask hendene før du går på trening
Den eldste gruppa (2008 og eldre) har første trening mandag 17. august kl. 18 i Jegersberg, mens den yngste gruppa (2009 og yngre) har første trening i rulleskiløypa torsdag 27. august.

Det er mye å se frem til i høst, og dette er datoer som er verdt å merke seg.
  • Torsdag 20. august: Smååsane opp, Vindbjart     Påmelding på minidrett.no
  • Lørdag 12. september: KM på rulleski, Oddersjaa og Vindbjart arrangerer på Sandrip. Påmelding på minidrett.no
  • Torsdag 24. september: Sandriprullen, Vindbjart
  • Fredag 9. - søndag 11. oktober: Klubbsamling Vi planlegger en klubbsamling. Det kommer mer info i begynnelsen av september.
  • Lørdag 17. oktober: Nikkelløpet, bakkeløp på Evje, Otra
  • Lørdag 31. oktober: Rulleskirenn, Oddersjaa
Koronasituasjonen kan føre til endringer.

Hvis du har fått mail og ikke lenger ønsker informasjon som dette, ber vi deg sende et svar.

Vi gleder oss til å se løperne på trening!