Jentesamlingen 2020!

På grunn av smittesituasjonen ble årets jentesamling kun gjennomført som en dagssamling uten overnatting. 18 jenter fra 6 forskjellige klubber i kretsen møtte opp lørdag 31. oktober for å være sammen på to treningsøkter og litt sosiale aktiviteter.

2020-11-02
Christina White

Mange av jentene var med for aller første gang, mens for noen var det jentesamling nummer fem. Første økt var en rolig løpetur i Jegersberg terrenget. Det var intet å si på verken vær, humør eller innsats og alle kom seg helt til toppen av Holmenkollen, der vi hadde utsikt over store deler av Kristiansand. Etter en god lunsj var det tid for noen leker utendørs for å blitt litt bedre kjent. Tilbake i klubbhuset hadde vi «spørre-halvtime» med Oddersjaa sin landslagsløper Tuva Lislevand. Tuva var også med som trener under ettermiddagsøkten på rulleski sammen med Margit og Ingvild. Økten gikk i klassisk med teknikktrening og hurtighetsdrag.

Vi håper alle som deltok har lyst å komme på neste års jentesamling og at vi da får anledning til å tilby overnatting igjen.