Nyheter

Vi ønsker alle barn i barneskolealder velkommen på skitrening torsdager klokka 18.

04.09.2021
- jbjorvan

Oddersjaa arrangerer begynnerkurs i orientering tirsdag 7. september kl. 17-19. Barn fra 8 år og oppover er velkommen på kurs. De som blir med på kurs vil få tilbud om å være med på Kristiansand sprintorientering tirsdag 14. september.

01.09.2021
- Jo Vegard Aardal

Lørdag 4. september kl 11 - 14 er det klart for  Oddersjaa-dagen. Da skal hele klubben vise seg fram i området rundt Klubbhuset og rulleskiløypa på Kongsgård.

Vi inviterer barn, ungdom, familier og voksne til Oddersjaa-dagen der de skal få se hvilke flotte idretter vi driver med.Og få prøve seg i enkle løyper.

Det blir mulighet for å prøve rulleski for små og store, vi lager ei enkel og gøyal o-løype for ungene, ei familieløype, og hoppgruppa lager hoppmoro på en “tjukkas”

Vi serverer forfriskninger og litt å bite i. Ta med hele familien.

26.08.2021
- Oddersjaa

Året rulleskiskole begynner å fylle seg opp, men har fortsatt noen få ledige plasser. Vi ønsker hjertelig velkommen både nye og viderekommende barn som har lyst til å gå på rulleski. Vi har til påmeldinger fra både Oddersjaa, Vindbjart, Imås og Gjerstad. Vi gleder oss veldig og håper at disse to dagene skal bli en fin sosial og sportslig start på høsten.

11.07.2021
- jbjorvan

Torsdag 1. - søndag 4. juli er vi i Oddersjaa med på å arrangere Sørlandsgaloppen 2021. 1500 løpere er påmeldt, og på grunn av koronaregler blir hver løpsdag lenger, med behov for flere frivillige.

24.06.2021
- jovegard

På årets rulleskiskole er vi så heldige å få med Roar Hjelmeset som trener for de eldste utøverne. For viderekomne utøvere i aldersgruppen 2007 – 2009 blir det fredag 13.juli trening på Sandrip med to rulleskiøkter og litt faglig påfyll imellom.

Vi ønsker hjertelig velkommen utøvere på tvers av klubbene og gleder oss til en sportslig og sosial start på høsten.

28.05.2021
- jbjorvan

Oddersjaa arrangerer 12-13.august rulleskiskole for barn født i 2008 til 2013. Rulleskiskolen passer både for nybegynnere og for viderekomne. Vi deler opp i grupper så alle får treninger tilpasset behov. Det blir to rulleskiøkter hver dag med en god pause der vi spiser og har andre morsomme sosiale aktiviteter. Treningene blir i ledet av klubbens unge og lovende utøvere/trenere.

20.05.2021
- Oddersjaa SSK

Nå blir det tororientering også i Mandal. Byen har kanskje landets mest attraktive tur. og orienteringsterreng, nemlig vakre Furulunden. Her har Oddersjaa lagt ut 15 poster.

25.04.2021
- FVN

På Flekkerøy ligger det ute treningsløyper til og med søndag 18. april. Utgangspunkt fra parkeringen for Høyfjellet. A- og B-løypene fra onsdagens løp for ungdommer blir stående ute som treningsløyper.

07.04.2021
- jovegard

-Tuva er en flott profil for Oddersjaa og et forbilde for alle de unge, sier Oddersjaas styreleder Teddy Teisrud.

20.03.2021
- FVN

Det innkalles til årsmøte i orienteringsgruppa tirsdag 16. mars kl. 19.00. Årsmøtet blir digitalt i år. Sakspapirene er lagt til.

10.03.2021
- Jo Vegard Aardal